Британська впливова газета The Times (Higher Education) склала рейтинг Топ-100 репутації світових ВНЗ World Reputation Rankings. До цього рейтингу не увійшов жоден український університет.
Серед вишів країн СНД до рейтингу потрапив тільки один російський університет – МДУ ім. Ломоносова, що посів 33-тє місце, але який при цьому відсутній у загальному рейтингу ВНЗ World University Rankings, пише DT.UA.
Найвищий показник у World Reputation Rankings у Гарвардського університету, який також посідає перший рядок у загальносвітовому рейтингу ВНЗ World University Rankings.
Його репутацію оцінено у100 балів (для прикладу, у російського МДУ – 9). Дослідники відзначають, що бренд Гарварду, згідно з даними компанії Interbrand, оцінюється дорожче брендів Nike
і Pepsi – у $15,58 млрд. Для прикладу, найдорожчим брендом за версією Interbrand є Coca-Cola, марка якої коштує понад $70,45 млрд доларів, Nike – $13,7 млрд, Pepsi – $14 млрд, Sony – $11,36 млрд. Пишатися вагомістю бренду можуть також Стенфорд ($10,692 млрд), Берклі ($2,315 млрд), Кембридж ($1,967 млрд) і Оксфорд ($1,467 млрд).
Друге місце у репутаційному рейтингу дісталося Массачусетському технологічному інституту, третє – Університету Кембриджу. Далі у десятці йдуть Університет Каліфорнії в Берклі, Стенфордський університет, Оксфорд, Прінстон, Токійський університет, Єль, Каліфорнійський технологічний інститут.
Укладачі рейтингу відзначають посилення позицій японських ВНЗ, хоча в загальносвітовому списку вони представлені не так сильно. У числі сотні інститутів з найкращою репутацією крім Токійського університету присутні чотири навчальні заклади, в тому числі Університети Осаки та Кіото. Найсильніші позиції у США – до першої сотні входять 45 ВНЗ.
З китайських ВНЗ найвищу позицію – 35-ту – зайняв престижний Університет Цінхуа, що займає у загальносвітовому рейтингу 58-ме місце.
Перелік ВНЗ зі світовою репутацією складається журналом за результатами опитувань більш ніж 13 тисяч вчених і згідно з 13 критеріями, серед яких рівень освіти, обсяг наукових досліджень, цитованість в наукових журналах, інноваційність та запровадженість розробок у промисловість, рівень обміну студентами. Рейтинг складався за результатами обробки даних агентством Thompson Reuters і соціологічною компанією Ipsos.