З 1 квітня у Кіровограді почав працювати єдиний номер, за яким можна поскаржитися на комунальні негаразди. За словами заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства В. Андрєєва, у випадку комунальних аварій, кіровоградці можуть зателефонувати за номером «1580» і тепер не треба повідомляти про пориви окремо у водоканал чи у диспетчерські служби теплопостачальних підприємств. Крім того, приймання інформації усіма диспетчерами єдиної аварійної служби відбуватиметься у цілком автоматизованому режимі. Отже буде записаний і час виклику, і те, як диспетчери спілкуються із клієнтами. Це, на думку В. Андрєєва, унеможливить інциденти які траплялися раніше, коли раз у раз виникали конфлікти між тими, хто телефонує і тими, хто приймає виклики.
|