Попри збільшення якості тарифів і обіцянки міської влади, що це дозволить підвищити якість пасажироперевезень, кіровоградці продовжують скаржитися на хамство з боку водії та вкрай незручні умови в мікроавтобусах. Особливо від цього страждають ті городяни, які мешкають у районах приватної забудови. Маршрути, які з‘єднують центр із, наприклад, Новоолексіївкою, не є надто прибутковими. Тому власники цих маршрутів пускають в рейси старі мікроавтобуси, які мало не розвалюються на ходу. Міська влада визнає: цю проблему вона розв‘язати безсила. Як повідомила начальник міського управління транспорту та зв‘язку О. Гонтар, місто не має можливості придбати власний транспорт, а відтак залучає до роботи на маршрутах приватний. Між тим через економічну кризу та невідповідність тарифів реальній собівартості перевезень, власники маршруток все частіше позбуваються свого бізнесу, продають машини, або відправляються водіїв працювати на маршрути в міста-мільйонники. Тому замість потрібних для забезпечення потреб кіровоградців 680 транспортних засобів на лінії нині виходить 540. І попри очікування чиновників, ані великомісткісні автобуси, ані тролейбуси ситуацію не рятують.
|