Новини Кіровограда
KirInfo.at.ua

Каталог статей
Меню сайту



Статтей на сайті
Соціальна інформація [1499]

GISMETEO: Погода по г.Кировоград

Пошук


Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…

Чи вважаєте Ви доцільним припинення повноважень президента та верховної ради VI скликання?
Всего ответов: 110



Кировоград: новости и сайты


Вітаємо Вас!, Гость · RSS 05.05.2024, 01:09

Головна » Статті » Соціальна інформація

Скандальний рентген і «золота» вода


Одна з заявниць, яка звернулася по допомогу до обласного контактного центру ‒ «Гарячої лінії» голови облдержадміністрації, уявити не могла, що її дзвінок стане каталізатором досить резонансного скандалу в обласній лікарні.

19 липня Тетяна Василівна з Кіровограда, лікуючись у гематологічному відділенні згаданого медичного закладу, проходила рентген кишечника. Основною причиною звернення на «Лінію» стало те, що жінку не попередили про платність процедури. Про це їй стало відомо безпосередньо перед нею лише зі слів медсестри рентгенологічного кабінету. Крім того, 242 гривні за обстеження вимагалося сплатити не в касу обласної лікарні, а безпосередньо в кабінеті. Скаржниця логічно обурювалася, адже решту обстежень проходила безкоштовно. 

У результаті звернення сума оплати за рентген суттєво зменшилася. Але дзвінок пацієнтки обласної лікарні на номер контактного центру зробив більше, ніж просто вирішив її проблеми. 

Почувши про цей випадок під час апаратної наради в облдержадміністрації минулого понеділка, Новини Кіровоградщини «схопилися» за нього. Однак на той момент писати не було про що, адже у телефонній розмові головний лікар обласної лікарні Лариса Андрєєва змогла повідомити тільки те, що «цим питанням займаємося».

Через тиждень історія з дзвінком вилилася у справжнісінький скандал. Як з’ясувалося, під час внутрішнього розслідування головлікар викрила у своєму закладі мафію невеличкого масштабу. Про це громаді стало відомо знов-таки на черговій щопонеділковій апаратній нараді в облдержадміністрації, коли один із посадовців розповів про те, з чим після згаданої скарги довелося зіткнутися головному лікарю Кіровоградської обласної лікарні. Виявилося, що Ларисі Андрєєвій погрожували люди «напівбандитського вигляду». І причиною стало саме те, що вона займалася розслідуванням випадку з тим самим рентгеном. На посадовця чинили моральний та фізичний тиск. 

Наразі Андрєєва написала відповідну заяву до міліції. Про подальший розвиток подій Новини Кіровоградщини повідомлять пізніше. 

Другою резонансною справою «Гарячої лінії» упродовж останніх тижнів, зрештою, літніх місяців стало водопостачання. Її суть ‒ астрономічні суми, нараховані за спожиту воду кіровоградцям, які живуть у приватному секторі. 

Кілька прикладів. Так, учасник ВВв з обласного центру звернувся з проханням пояснити, на якій підставі водоканал нарахував за полив 300 грн., якщо він із дружиною взагалі не нічого поливають.

Заявниця поскаржилася на працівників водоканалу, які за її відсутності зайшли на подвір’я, зробили виміри земельної ділянки та проходів подвір’я, а потім виставили рахунок за полив, якого вона не проводила, оскільки взагалі була відсутня три місяці. 

Ще одну жительку Кіровограда змусили розрахуватися за її ініціативу. Відгукнувшись на заклик благоустрою міста, заявниця висадила вуличні клумби біля свого будинку. А спритні працівники водоканалу швиденько склали акт обстеження та включили в оплату полив клумб розміром 2,8 м на 4 м та 3 м на 4 м. 

Ігнорування водоканалом логіки та індивідуального підходу до нарахування призводить і до відвертого нонсенсу. Так, одна з заявниць «Гарячої лінії» розповіла, що вона ‒ хвора людина, прикута до ліжка та користується інвалідним візком. Але на це не зважали в підприємстві, а просто нарахували круглу суму за поливання. Очевидно, працівників водоканалу мало цікавить, як прикута до ліжка жінка це могла робити. 

Такі нарахування «зі стелі» за поливання городів для Кіровограда ‒ не новина. Так траплялося і за часів попередників, попередників попередників, і навіть за часів СРСР. Питання лише в тому, що тоді тариф був значно нижчим. 

І ось лише зараз на цю сезонну проблему звернула увагу влада.

Після численних скарг водоканал змусили зробити перерахунки. На цьому наполіг перший заступник голови обласної ради Олександр Шаталов. На його переконання, нормативи, згідно з якими здійснювалося нарахування споживачам, не відповідають реаліям і є драконівськими, адже жоден житель міста не здатен використати упродовж місяця стільки води, скільки визначив водоканал.

«Нараховані суми і кубометри води ‒ це нонсенс! Навіть за умови поливу городини таку кількість спожити не можливо», ‒ обурювався посадовець.

Він переконаний, що городяни мають сплачувати за воду лише на підставі показників лічильника.

«В іншому випадку, якщо у споживачів немає лічильників, ми повинні переглянути нормативи і привести їх у відповідність до реалій», ‒ пояснив перший заступник голови облради.

При цьому Олександр Шаталов порадив керівництву водоканалу звернути увагу на втрати води, спричинені поривами, і не перекладати власну недбалість на плечі населення. 

За матеріалами Василя Назаренко

Категорія: Соціальна інформація | Додав: Harmont (20.08.2012)
Переглядів: 633 | Теги: оплата, обман, лікарня, гроші, плата, Брехня, болница, деньги | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі мають право тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Inversor Studio © 2024