Хоча обласне територіальне відділення антимонопольного комітету України не є фіскальним органом (тобто не має плану залучення коштів до державного бюджету), торік воно значно активізувало свою роботу. На порушників було накладено штрафи на суму більше 400 тис. грн., з них понад 350 тис. грн. стягнуто до бюджету. Як повідомив на прес-конференції голова відділення О. Корнюша, такого вагомого внеску до державної скарбниці наші антимонопольники ще ніколи не робили. Суб'єкти господарювання все частіше вводять в оману покупців, поширюючи недостовірну інформацію про свій товар, що є одним з проявів недобросовісної конкуренції. Скажімо, ЗАТ «Хмельницька маслосирбаза» на своїх плавлених сирних виробах «Вершковий Рай Дружба» робила дуже дрібним шрифтом (розміром 1 мм) позначення, що товар належить до групи сирних продуктів, та ще й на боковій поверхні упаковки. Але у місцях реалізації виробів вони розміщувалися поряд із сирами, тож покупці думали, що купують сир, який має значно вищу якість. Подібним займалися ДП «Гарантія Маркет» і ТОВ «Фудмережа». У магазинах «Фуршет» та «Велика кишеня» вони на своїх сирних продуктах розмішували цінники з надписом «Сир плавлений». Звісно, працівники АМКУ припинили ці спроби обдурити людей. Покупцям брешуть не тільки у харчовій торгівлі. Наприклад, одна з фірм, яка реалізувала металопластикові вікна, зваблювала людей надписом «Ціни нижчі, ніж у всіх», хоча насправді їхній товар був дорожчим за інший. До дій, що заважають добросовісній конкуренції надавачів товарів або послуг часто вдаються й представники влади, зокрема, під час проведення усіляких тендерів. У першому кварталі 2011 року тервідділення АМКУ припинило таке у Світловодську, Компаніївці, Олександрії, Кіровограді, Знам’янці та інших місцевих радах. В. Зарудний (обласний щотижневик "21-й канал")
|